فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح امدادی نوروزی با استقرار 15 هزار نیرو از دستگاههای عضو ستاد سفرهای نوروزی استان در شهرها و راههای ارتباطی از امروز با شعار «آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و نظم اجتماعی» آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 15 March 2017
سردار حسین رحیمی روز چهارشنه در آیین افتتاح طرح امدادی نوروزی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان با حضور استاندار و شماری از مدیران کل دستگاههای اجرایی و امدادی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح نوروزی از بزرگترین و گسترده‌ترین طرح‌های اجرایی پلیس در سراسر کشور است که در ایام نوروز اجرا می شود.
وی ادامه داد: سازمان‌های مختلفی از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرمانداری ها، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی در اجرای طرح نوروزی در کنار نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان برای فراهم کردن نوروزی شاد و قانونمند و سالم به فعالیت مشغول شدند.
وی بیان کرد: شعار طرح نوروزی 96 «آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و نظم اجتماعی» تعییین شده است که امیدواریم عموم مردم به منظور تحقق این شعار با نیروهای عضو ستاد نوروزی در سراسر استان همکاری و همراهی کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاوه بر تیم های محسوس و گشت های عادی، 100 تیم گشت نامحسوس پلیس در جاده های این استان در ایام نوروز فعال هستند تا مردم سفری امن و آسوده را تجربه کنند.
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در سال 96 به عنوان مقصد گردشگری ناشناخته کشور معرفی شده است خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و پلیس در تلاش است تا این استان را به عنوان یک محل امن برای گردشگری به مردم کشور و دنیا معرفی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار