مدیر امور آب ناحیه سبزوار از هوشمندسازی یک هزار و 630 حلقه چاه آب در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱ 27 May 2015
محمد ثابتی‌مقدم در نشست بررسی وضعیت منابع آبی سبزوار با اشاره به پلمب 18 حلقه چاه غیرمجاز تا پایان امسال در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر 134 حلقه چاه عمیق غیرمجاز در شهرستان شناسایی شده‌اند که از این تعداد چاه 132 حلقه برای انسداد و جلوگیری از سوءبرداشت شناسایی و هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد چاه 49 حلقه دارای سوءبرداشت بالاتری هستند، افزود: متأسفانه 12 حلقه از این چاه‌ها متعلق به یکی از افراد ملاک در سبزوار و دارای مجتمع دامپروری است که با وجود اخطارهای داده شده به وی اقدام خاصی در زمینه اخذ مجوز و نصب کنتور هوشمند انجام نداده است.

مدیر امور آب ناحیه سبزوار با بیان اینکه امسال 18 حلقه چاه از این 49 حلقه پلمب و مسدود می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته هزار و 630 حلقه چاه در سطح برای اجرا و نصب کنتور هوشمند شناسایی شد که از این تعداد برای یک هزار و 465 حلقه چاه برای نصب کنتور با مالکان عقد قرارداد داشتیم.

ثابتی مقدم با بیان اینکه در سال جدید نیز 471 حلقه چاه کشاورزی واجد شرایط کنتورگذاری در شهرستان شناسایی شده است، تصریح کرد: از این تعداد 428 حلقه چاه برای نصب کنتور هوشمند با مالکین آن عقد قرارداد دارد که از این تعداد بر روی 350 حلقه کنتور هوشمند نصب شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد چاه‌های عمیق سطح شهرستان هوشمندسازی شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته شهرستان سبزوار توانست رتبه برتر نصب کنتورهای هوشمند در استان را به خود اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار