کد خبر: ۳۹۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 22 March 2017
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 60 تیم خودرویی پلیس راه در جاده های ارتباطی جنوب استان به صورت محسوس و نامحسوس روند تردد خودروها و ترافیک جاده ای را در ایام نوروز رصد می کنند.

سرهنگ یدالله ستوده اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با همکاری دستگاههای دست اندر کار حوزه ترافیک با تمام ظرفیت از 25 اسفند گذشته در حال اجراست و به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است.
وی بیان کرد: با توجه به کوهستانی و دو طرفه بودن جاده های جنوب سیستان و بلوچستان رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و سایر شهروندان رقم بزنند.
وی افزود: عمدترین علل تصادفات در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه است.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی برای گسترش فرهنگ ترافیک افزود: فعالیت‌های فرهنگی نقش موثری در کاهش تصادفات منجر به فوت دارد و همه مردم بایستی در این زمینه کمک کنند تا آمارها کاهش یابد. 
سرهنگ ستوده اظهار داشت: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در مسیر زاهدان - چابهار و چابهار- بم قرار دارد.
استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار