پيامدهاي رکود در واحدهاي توليدي در نشست روسا و دبيران انجمن هاي تخصصي خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان بررسي شد.
کد خبر: ۴۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۵ 28 May 2015
به گزارش تابناک از مشهد در اين نشست ابتدا دبير انجمن صنايع همگن بتن در سخناني با اشاره به استمرار رکود در صنعت ساختمان گفت: رکود در اين صنعت باعث نيمه تعطيل شدن 50 درصد از صنايع ساختماني خراسان رضوي شد و بقيه نيز با نيمي از ظرفيت خود فعاليت مي کنند.
قاضي خاني افزود: هرچند در 2 سال اخير با تلاش دولت تورم کاهش يافت اما رکود در بخش هاي توليدي همچنان وجود دارد که بيشترين آن در صنايع ساختماني است.کاظمي رئيس انجمن پلاستيک استان نيز در اين جلسه با اشاره به وجود رانت هنگفت در عرصه محصولات پتروشيمي اظهار داشت: بايد رانت خواري در ارائه محصولات پتروشيمي به واحد هاي توليدي پايان يابد.
وي افزود: هم اکنون تامين مواد اوليه صنعت پلاستيک توسط دلالان انجام مي شود که با همين کار هر سال ميلياردها تومان به حساب آنان واريز مي شود. باقري عضو هيئت رئيسه خانه صنعت، معدن و تجارت استان خواستار توجه ويژه به پيامدهاي رکود در بخش توليد شد و گفت: برخي از مسئولان اعلام کرده اند که صنعت از رکود خارج شده است در حالي که بخش هايي از صنعت همچنان با عوارض رکود دست و پنجه نرم مي کند.وي افزود: برخي از دستگاه هاي اجرايي به بهانه اين که صنعت از رکود خارج شده است فشار به صنعت را افزايش داده اند.
برچسب ها: ساختمان ، نیمه تعطیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار