معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: تضعیف ایران مهمترین هدف ایجاد داعش توسط دشمنان به سرکردگی آمریکا است که خوشبختانه اقتدار ملت ما اجازه رسیدن به اهدافشان را نمی دهد.
کد خبر: ۴۱۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 22 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمود قنبری در نخستین جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم به میزبانی استانداری سمنان، بیان داشت: همگان می دانند که هدف اصلی از ایجاد داعش، تضعیف جمهوری اسلامی ایران است نه کشورهای منطقه مانند سوریه، عراق و ... چرا که این دشمنان از تاثیر آرمان های انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در سطح منطقهبا خبر هستند.

محمود قنبری - کراپ‌شده

وی افزود: امروز به شکرانههوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح ما هدف بزرگ دشمنان که همانا ایجاد داعش برای مقابله با ایران اسلامی بود، با شکست مواجه شده و خواری و خفتی مثال زدنی برای دشمنان به ارمغان آورده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی در عرصه های مختلف، مثال زدنی است، بیان داشت: دشمنان با در نظر گرفتن مقدسات و ارزش های جامعه ما تلاش می کنند تا در ایام خاص و در اعیاد اسلامی و ایام شهادت بزرگان دین و نظائر آن دسیسه های خود را جامه عمل بپوشانند، لذا هوشیاری بیش از پیش مردم و مسئولان مورد انتظار است.

قنبری افزود: دشمنان تلاش خواهند کرد تا اطلاعات و آگاهی های لازم را در خصوص مسائل مختلف زیستی و عمومی جامعه ما را کسب و بر اساس آن دسیسه کند اما آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در این زمینه توطئه های آنان را خنثی خواهد کرد.

وی ادامه داد: کار دشمن دسیسه و توطئه است؛ اما مسئولان به گوش و هوشیار باشند که اقدامات دفاعی و لازم را پیش از تهدیدات دشمنان به صورت جدی محقق سازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود، مثال پیشگیری بهتر از درمان است را برای جلوگیری از مخاطرات بیوتروریسم موثر دانست و گفت: پیشگیری و پیش بینی خطرات به مراتب کم هزینه و سهل الوصول تر از درمان است لیکن در حوزه تهدیدات این چنینی باید هوشیار بود.

قنبری افزود: امروز نوع جنگ ها، حملات، هجمه و ... با گذشته فرق می کند امروز دشمنان در صدد این هستند که از هر راه ممکن و نا ممکن به ایران اسلامی ضربه بزنند لیکن باید هوشیار بود و تشکیل کارگروه هایی از این دست نشان از همین هوشیار بودند و تشکیل کارگروه هایی از این دست نشان از همین هوشیار بودن می دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار