کد خبر: ۴۱۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 05 May 2017

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز هفته جوان از 16 لغایت 22 اردیبهشت ماه،گفت: به مناسبت آغاز هفته جوان، جشنواره امید و نشاط(ورنا و برنا) در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد .

حسین ثوری در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان بیان کرد: این جشنواره روز پنج شنبه 14اردیبهشت ماه در تالار فردوسی زاهدان برگزار خواهد شد .

وی در ادامه توجه به سند چشم انداز توسعه ورزش و برنامه های شورای راهبردی برای ساختارمند کردن و تقویت زیربنای ورزش سیستان و بلوچستان را امری ضروری و گامی در جهت پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر این استان دانست.

مدیرکل ورزش استان خاطرنشان کرد: طرح های شورای راهبردی ورزش استان باید عملیاتی شود و از افراد نخبه در امور جوانان نیز استفاده کرد و همچنین باید به دنبال هدفمند کردن اطلاعات ورزش استان در امور مختلف بود تا بتوان با داشتن اطلاعات دقیق برای آینده برنامه ریزی کرد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در حوزه عملکرد جوانان دومین رتبه را در سطح کشور کسب نموده است .

ثوری خاطر نشان کرد: درحال حاضر 900هزار جوان در سطح استان وجود دارد و با توجه به جوان بودن استان حدود 27برنامه محوری بمناسبت هفته جوان در استان برنامه ریزی شده است .

وی با اشاره به ایجاد دو خانه جوان در سیستان و بلوچستان بمنظور هویت دار شدن حضور جوانان در جامعه، گفت: به منظور رفاه حال جوانان در شهرستان چابهار و زاهدان خانه جوانان ایجاد شده است .

وی در پایان گفت: جوانان سعی دارند به عنوان حلقه میان ملت و دولت نقش ایفا کنند ازین رو باید توجه ویژه ای به جامعه جوان استان معطوف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار