فرمانده انتظامي شهرستان گيلانغرب گفت: تأمين نظم و امنيت انتخابات يکي از آزمون هاي بسيار مهم است که خوشبختانه نيروي انتظامي در طول اين چند سال موفق عمل کرده و کارنامه درخشاني از عملکرد خود به جا گذاشته است.
کد خبر: ۴۲۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 15 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، با توجه به نزديک شدن به ايام برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، جلسه اي با موضوع تامین انتخایات با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و فرماندار و مسئولان به طور جداگانه برگزار شد و عملکرد و نحوه انجام وظايف آنان را در بحث انتخابات مورد ارزيابي قرار گرفت.

 سرهنگ "محسن ویسی" در جمع مسولان شهرستان به نقش مهم پليس در تامين امنيت انتخابات اشاره کرد و گفت: يکي از مهمترين وظايف پليس برقراري امنيت مطلوب در انتخابات است که اين امر مهم با تلاش کارکنان و تعامل با اعضاي شوراي تامين، معتمدين، متنفذين و بزرگان طوايف و عشاير ميسر خواهد شد.

وي بر حفظ آمادگي و تلاش همه جانبه براي برقراري امنيت مطلوب در انتخابات تاکيد کرد و گفت: بايد همه شرايط براي حضور باشکوه و حداکثري مردم در پاي صندوق هاي رأي فراهم شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: انتخابات در هر کشوري يکي از مهمترين رويدادهاي سياسي محسوب مي شود که در اردیبهشت ماه سال جاري شاهد دو رويداد بسيار مهم، سرنوشت ساز و حساس در کشور خواهيم بود و حفظ نظم و امنيت اين دو رويداد سياسي بزرگ نياز به داشتن روحيه و انگيزه و توان بالا و خدمتي بالاتر از حد وظيفه دارد.

سرهنگ ویسی افزود: دشمنان انقلاب اسلامي در طول عمر اين نظام مقدس هميشه سعي داشته اند به نوعي اخلال در انتخابات ايجاد کنند و سلامت انتخابات در کشور ايران را زير سوال ببرند که خوشبختانه با هوشياري که در کارکنان آموزش ديده و با تجربه انتظامي وس یار نیروهای مسلح وجود داشته از اين راه توفيقي عايد آنان نشده است.

وي خاطرنشان کرد: تامين نظم و امنيت انتخابات يکي از آزمون هاي بسيار مهم است که خوشبختانه نيروي انتظامي در طول اين چند سال موفق عمل کرده و کارنامه درخشاني از عملکرد خود به جا گذاشته است، اکنون نيز با کوله بار تجربه اندوخته شده از چندين انتخابات قبلي پا به عرصه انتخاباتي بسيار مهم ديگري مي گذارد.

اين مقام انتظامی با اشاره به آمادگي كامل انتظامی براي حضور در انتخابات و حفاظت از صندوق هاي اخذ راي، یادآور شد: شركت در اين آزمون مهم به عنوان يك وظيفه شرعي امري ضروري است و همه بايد به تكليف خود عمل کنند.

سرهنگ ویسی در خاتمه ضمن ارائه تدابير لازم در خصوص تأمين امنيت انتخابات، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با تمام توان و براساس قانون، در برقراري امنيت و آرامش انتخابات اقدام خواهد کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار