خبرگزاری فارس: زعامت مقام معظم رهبری نگذاشت کشتی انقلاب به گل بنشیند امام جمعه زاهدان گفت: پس از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی همه دنیا بر علیه کشور ما بود و کوچکترین لغزش باعث می‌شد این کشتی انقلاب به گل بنشیند اما زعامت و رهبری قدرتمند مقام معظم رهبری باعث شد این نظام پا برجا بماند.
کد خبر: ۴۳۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 03 June 2017

 آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: رمضان ماه نور نورانیت، ماه ارتباط با آسمان و قرآن است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ماه مبارک رمضان ماه تقوا، پارسایی و ضیافت است و امروز اولین جمعه این ماه عزیز است که در آن قرار داریم.

وی گفت: امیدواریم در این ماه روح خود را صیقل بدهیم و انس بگیریم با پروردگار و قران و پیامبر اسلام همچنین محکوم می‌کنیم جنایات کشورهایی که به مردم مظلوم بحرین و یمن ظلم می‌کنند.

امام جمعه زاهدان گفت: در این ماه مبارک ماجرای خونین 15 خرداد که عاشورایی به وجود آمد و همچنین رحلت بزرگترین مرد این انقلاب امام خمینی(ره) را داریم، پس از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی مجلس خبرگان از میان انسان‌های شایسته مقام معظم رهبری را به انتصاب رهبری این نظام انتخاب کردند، در آن زمان که همه دنیا بر علیه کشور ما بود و کوچکترین لغزش باعث می‌شد این کشتی انقلاب به گل بنشیند اما رهبری قدرتمند مقام معظم رهبری باعث شد این نظام پا برجا بماند و روز به روز ولایت فقیه ما قدرتمندتر شود.

سلیمانی بیان کرد: خیلی‌ها بودند که می‌خواستند پایه‌های این نظام را سست کنند اما رهبر فرزانه انقلاب با رهبری هوشمندانه خود تمام نقشه‌های دشمن را نابود کردند.

وی با تاکید بر اینکه رهبری ایران یعنی محکم‌ترین شاخصه نظام و بهترین دیده‌بان ایران اسلامی گفت: خیلی‌ها فکر می‌کردند ایران مانند شوروی است اما اشتباه کردند این مرز و بوم از شرق و غرب تا شمال و جنوب کشوری متحد از تمام قوم هایش است.

امام جمعه زاهدان گفت: کشورهایی که مرتکب جنایات می‌شوند و صدها انسان را در این ماه به خاک و خون می‌کشند و مردم مظلوم یمن، بحرین و افغانستان را شهید می‌کنند، راه آب را می‌بندند انسان نیستند کافر هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار