سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های گسترده مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و اعضای این بنیاد در راستای ترویج فرهنگ رضوی تقدیر و تشکر کرد و گفت: معرفت افزایی نسبت به اهل‌بیت و امام رضا(ع) در برنامه‌های این بنیاد مورد تأکید است.
کد خبر: ۴۴۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 17 June 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری فرهنگ رضوی، وزیر ارشاد با ارسال نامه‌ای خطاب به اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از خدمات وی و دیگر فعالان در این بنیاد تجلیل کرد.
بر اساس این گزارش، در متن نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به اکبر شیخ دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) آمده است: با تشکر از زحمات خالصانه جناب آقای شیخ، اعضای هیئت‌مدیره و کلیه همکاران عزیز بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)،توسعه برنامه‌های معرفت افزایی نسبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت و خاصه حضرت رضا(ع) در میان آحاد ملت و جهان اسلام مورد تأکید است.
یادآوری می‌شود؛ جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه‌ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی‌القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی‌القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس خواهد بود. اکبر شیخ دبیری این جشنواره بین‌المللی را بر عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار