تابناک / مراسم تجلیل از افتخار افرینان کشتی ساحلی کارگری گیلان در مسابقات جهانی لتونی ، امروز در سالن تدبیر اداره کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 03 July 2017
تابناک / مراسم تجلیل از افتخار افرینان کشتی ساحلی کارگری گیلان در مسابقات جهانی لتونی ، امروز در سالن تدبیر اداره کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم محمود ایزددوست مدیر کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان گیلان ضمن تشکر از همه عزیزانی که در این مراسم شرکت نمودند ، کسب مقام قهرمانی رشته کشتی ساحلی کارگران در مسابقات جهانی کارگران لتونی را تبریک گفتند.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق و ورزش در سلامت جامعه پهلوان تختی را الگوی ورزشکاران در این بحث دانسته و ابراز امیدواری نمودند که ورزشکاران کارگر در مسیر این جهان پهلوان گام برداشته و روز به روز بر افتخارات و قهرمانی های این بخش بیافزایند.

در ادامه افشین رحیمی مدیر  عامل شرکت نیوساد و حامی تیم اعزامی ضمن تشکر از همه عزیزان مدیر کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی را نیز جزء قهرمانان این عرصه معرفی نمودند .

وی افزود: این گونه اقدامات در همه سالها و مقاطع گذشته صورت میگرفته اما هیچ گاه به سرانجام و نتیجه ای مطلوب ختم نمیشد اما اینبار خوشبختانه با مدیریت مطلوب آقای ایزددوست و همکاری آقای پهلوان این افتخار نصیب استان گیلان شد تا سرپرست و مربی تیم اعزامی کشتی ساحلی به این مسابقات گیلانی بوده و ابراز امیدواری نمودند تا از سالهای آتی نمایندگان و ورزشکاران بیشتری در اینگونه مسابقات از گیلان حضور داشته باشند.

همچنین در ادامه آقایان پهلوان رئیس هیات ورزشهای کارگری استان گیلان ، همایون معصومی سرپرست تیم اعزامی و نقی هدایتی رئیس هیات کشتی استان گیلان نیز ضمن بیان مطالباتی ، استمرار این موفقیت ها را آرزو کردند.

 در پایان این مراسم  با شکوه از افشین رحیمی حامی تیم اعزامی ، همایون معصومی سرپرست تیم اعزامی و حسین محمدزاده مربی تیم اعزامی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

شایان ذکر است تیم کشتی ساحلی کارگران جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات که با حضور 15 تیم برگزار گردید با حضور 4 نماینده در وزن های مختلف شرکت کرده و در هر 4 وزن به مقام قهرانی دست پیدا کردند.
 
همچنین بعد از این مراسم سالن خانه کشتی شهدای کارگر استان گیلان در مجموعه کارگران نخودچر رشت افتتاح گردید.
 
 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار