جوان ۳۲ ساله تبریزی در دریای رامسر غرق شد.
کد خبر: ۴۵۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ 08 July 2017
 به گزارش تابناک مازندران،  علیرضا شیروانی رييس جمعيت هلال احمر شهرستان رامسر در گفتگو یی ، گفت:  یک جوان 32 ساله تبریزی غروب روز گذشته در ساحل خزر در شهرستان رامسر جان خود را از دست داد.
 
وی افزود: این جوان که به همراه همسر خود درحال گرفتن عکس سلفی با دریا بود به دلیل پرت شدن از سکوی محل ساخت کنارگذر ساحلی به دریا جان خود را از دست داد.
 
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان رامسر گفت: این جوان تبریزی در اثر سقوط از سد خاکی با توجه به طوفانی و مواج  بودن دریای رامسر غرق شد.
 
شیروانی افزود:  جستجو فرد غرق شده توسط نجاتگران پایگاه رضی محله در حال انجام شد.
 
جعفری سخنگوی جمعیت هلال احمر مازندران نیز  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: هزار  و ۲۹۹ غریق از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد امسال تا ۱۴ تیرماه از امواج مرگبار خزر نجات یافتند.
 
وی افزود:  به منظور اجرای عملیات کاهش غریق در سواحل استان که از اوائل خرداد ماه سال جاری اجرایی شده است  بیش از هزار نفر نجاتگر و ناجی غریق با بکارگیری انواع تجهیزات پیشرفته اعم از آمبولانس، موتورسیکلت، قایق نجات، جت اسکی، خودرو‌های نجات و خودروی پشتیبانی مشارکت فعال دارند.
 
سخنگوی جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به تعطیلات تابستان و ورود شمار زیادی از مسافرین به استان و نوار ساحلی گفت: درخواست  موکد ما از همه هموطنان این است که برای حفظ جان خود به توصیه‌های امدادی توجه جدی داشته باشند و از حضور و شنا در مناطق پر خطر خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار