مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: علاقمندان به تدریس درس دفاع مقدس از این پس می‌تواند مجوز تدریس خود را از اداره‌کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان بگیرند.
کد خبر: ۴۵۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 08 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مرادعلی محمدی، اظهار داشت: علاقمندان به تدریس درس دفاع مقدس از این پس می‌تواند مجوز تدریس خود را از اداره‌کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه دفاع مقدس یک بحث بسیار مهم است، گفت: مباحث دفاع مقدس برای نسل آینده آموزنده و تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کسانی که داوطلب تدریس این درس هستند باید شرایطی همچون دارا بودن تحصیلات کارشناسی ارشد، سابقه حضور در جبهه، متولد 45 به قبل و سابقه حضور در جبهه و تدریس دانشگاهی یا حوزوی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه محدودیتی در نظامی بودن و غیرنظامی بودن نیست، افزود: بنیاد توانسته است با برگزاری 29 دوره کارگاهی از مردادماه سال 87 تا آذرماه سال 94 با بیش از 2 هزار و 400 استاد در سطح کشور، داوطلبان را آموزش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار