100 دانش آموز نخبه برتر در مسابقات کشوری و استانی در مدرسه دخترانه تیزهوشان با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و اولیاء دانش آموزان تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۵۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 09 July 2017
به گزارش خبرنگار تابناک از کهگیلویه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه درآیین تجلیل ازاین دانش آموزان گفت: دانش آموزان رتبه آور در جشنواره ها و مسابقات کشوری از افتخار آفرینان این شهرستان هستند.

سید لطف الله فروزان با اشاره به توان و استعداد ویژه دانش آموزان نخبه تیزهوشان درعرصه علمی و پژوهشی اظهار کرد: دانش آموزان و مسئولان مدارس که پیشقراولان سازندگی و اندیشه هستند که ما حمایت تمام قد خود را از آنان به ویژه در حوزه پژوهش اعلام می کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: در بین اقشار پژوهشگر، دانش آموز پژوهشگر و نخبه علمی زیر بنای توسعه همه جانبه و پایدار کشور است.
 
تجلیل از 100 دانش نخبه در کهگیلویه 

فروزان از دانش آموزان نخبه و پژوهشگر به عنوان کانون خلق آینده یاد کرد و خاطرنشان شد: تک تک شما دانش آموزان امید آینده کشور هستید که امید است با تقویت روحیه پژوهشگری ، بنیه علمی و تقویت شخصیت والا ، جز به خدا و پیشرفت علمی کشور نیندیشید.

وی گفت: آموزش و پرورش کانونی است که منابع بالقوه انسانی را به سرمایه بالفعل خلاق انسانی تبدیل می کندلذا ما جزء امانت دارانی هستیم که ارزشمند ترین امانت جامعه یعنی منابع انسانی که باید تبدیل به سرمایه اجتماعی شود را در اختیار داریم.

در این آیین از 100 دانش آموز نخبه برتر کشوری و استانی با اهداء لوح سپاس و هدایای نفیس تجلیل شد.

گزارشی از سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار