امام جمعه شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه ای همگانی است و مسئولان در کنار افراد دلسوز جامعه می توانند خدمات شایسته ای به محرومان و نیازمندان ارائه دهند.
کد خبر: ۴۵۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ 15 July 2017
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: نهاد های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، سازمان های مردم نهاد و خیران نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند.
وی بیان کرد: شایسته جامعه اسلامی نیست که مردم آن در رنج و سختی زندگی خود را سپری کنند لذا تلاش برای حل مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی کاری جهادی و بشر دوستانه است.
وی از خدمات اداره بهزیستی خاش برای شناسایی افراد نیازمند و خدمت کردن به آنان قدردانی کرد و افزود: باید تدبیری اتخاذ شود که اعتبارات لازم برای کاهش مشکلات افراد آسیب دیده و مستمند در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اجرای عدالت و تحقق اهداف اسلامی، مبارزه با ظلم و استبداد شکل گرفت.
امام جمعه خاش گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جنگ هشت ساله و قریب به چهار دهه تحریم سخت و ظالمانه را بر جمهوری اسلامی تحمیل کردند.
حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: ملت ایران در آستانه اعلام پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت در سال 1367 هر گونه دخالت های بیگانگان در امور کشور و وقوع ظلم و جنایت در دیگر ممالک اسلامی را محکوم کرد.
وی همچنین از نقش شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری و دیگر ارکان نظام اسلامی در امور مختلف کشور تقدیر کرد.
وی موفقیت اخیر شرکت سیمان خاش این شهرستان را به مدیرعامل و همکاران وی تبریک گفت.
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته، از وحدت و یکپارچگی امت اسلامی به عنوان نقطه قوت مسلمانان برای مقابله با ظلم مستکبران عالم یاد کرد.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: امت اسلام هم اینک برای حفظ شان، منزلت، شکوه و عظمت خود به همبستگی و اتحاد، اخوت و متمسک شدن به عناصر همدلی نیازمند است.
وی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان خاش به عنوان واحد برتر تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان توانسته باری دیگر برای منطقه موفقیت کسب کند گفت: استفاده از مدیران و کارکنان توانمند در این واحد تولیدی سبب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال شده است.
امام جمعه مسجد جامع الخلیل شهرستان خاش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امت اسلامی در انجام عبادات باید از رسول الله( ص) الگو گیرند تا عبادت هایشان مورد رضایت خداوند متعال باشد.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی اهمیت شکر و سپاسگزاری بابت نعمتهای داده شده به هر فرد را متذکر شد و افزود: هر فرد باید به هر میزان که به او نعمت، قدرت، عزت و شوکت در دین و دنیا داده شده از پروردگار متعال قدردانی کند.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است/ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار