پتروشیمی تبریز در جشنواره بزرگ بنیاد اروپایی ، جایزه نوبل و اعتبارنامه مدیریت دریافت کرده و به عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه انتخاب شد.
کد خبر: ۴۶۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 17 July 2017
 جایزه نوبل مدیریت همه ساله به رهبران و مدیرانی که توانسته‌اند نقش موثری را در کسب وکار ایفا کنند، اهداء می‌شود و بنیاد اروپایی توسعه مدیریت در ایران و در سال جاری برای نخستین بار به طور اختصاصی به اهداء این جایزه در کشور اقدام کرد.
 
کمیته ارزیابی بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی از میان 100 شرکت برتر کشور در سال 1394 پتروشیمی تبریز را برای دریافت این جایزه انتخاب و معرفی کرد.
 
گفتنی است پتروشیمی تبریز از شهریور 1394 توانست با مدیریت صحیح و گذراز زیان انباشته دو دهه گذشته و عبور از بحران به سود دهی برسد.
 
همچنین از سویی دیگر در همایش روز ملی صنعت و معدن ، پتروشیمی تبریز به عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه در سال 1395 انتخاب شد و با اهداء تندیس ویژه ، از مدیریت این شرکت تجلیل به عمل آمد.
 
لازم به ذکر است،  افزایش تولید ملی و بهبود کیفیت آن که با نامگذاری سال‌های گذشته  تحت عناوین اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری  دست اندرکاران اقتصادی را به منظور تحقق آن برای  شکوفایی اققتصاد و پیشرفت کشور به چالش کشانده است. پژوهشگران متخصص صنایع را نیز در راستای دستیابی به تولیدات کیفی براساس فناوری‌های نوین جهانی بر آن داشته است تا با تولید باکیفییت علاوه بر پاسخگویی به نیازهای کشور بازرگانان نیز در صادرات فراورده‌های داخلی، بازارهای خارجی رانیز تحت سلطه خود در آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار