مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: علی اوسط هاشمی استاندار و اعضای شورای فنی استان به پویش «کالای استاندار ایرانی می خرم» پیوستند.
کد خبر: ۴۷۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 07 August 2017

به گزارش اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی سیستان و بلوچستان، اسماعیل عاقلی روز یکشنبه اظهار داشت: هفته دوم مرداد نشست شورای فنی استان با حضور استاندار و اعضای شورا برگزار شد.
وی افزود: در پایان این نشست استاندار به همراه اعضای شورای فنی در حمایت از تولید کننده داخلی به پویش کالای استاندارد ایرانی می خرم پیوست.
وی گفت: امروزه توجه به استاندارد در جامعه به یک ضرورت در تمام مراحل تولید، ارائه خدمات، مسئولیت های اجتماعی و کاری تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان با ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف از نگاه امنیتی خارج شده است می توان با نگاه ویژه در حوزه استاندارد زمینه ساز بهره گیری از همه ظرفیت ها برای رونق و توسعه استان شد.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار