کد خبر: ۴۷۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 18 August 2017
جاذبه های گردشگری در تور روسیه و تور مسکو و سنت پترزبورگ به حدی زیاد است که تمام روز شما را به خود اختصاص می‌دهد. آب و هوای روسیه در فصل تابستان نیز مزید بر علت شده و این کشور را به مقصدی تفریحی، تاریخی همراه با آب و هوای دلپذیر و مثال زدنی تبدیل کرده است.
 
 
 
به گزارش تابناک، روسیه یکی از کشورهایی است که توانسته در سالهای اخیر جای خود را به عنوان یکی سفر تفریحی در میان مردم ایران باز کند. سالهای متمادی ترکیه و دبی مقصد اصلی گردشگران ایرانی بوده است و چه ایرانیانی بوده اند که هر ساله برای سفرهای خارجی خود این دو کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می‌کردند و روزهایی را به تفریح و خوشگذرانی در این مقاصد سنتی و تکراری می‌پرداختند و آن را یکی از کشورهایی دانست که با ایجاد تفریحات و سرگرمی‌های متنوع برای بازدیدکنندگان توانسته است طیف وسیعی از گردشگران را مجذوب خود کند.
 
طبیعت شگفت انگیز روسیه نیز جذابیت های خاص خود را دارد . شبهای سفید ، زمانی است که شب جای خود را به روز میدهد تا گردشگران بتوانند شب‌هایی را تجربه کنند که در آن تاریکی وجود ندارد. عادات و سنت های روسی نیز خود به جاذبه های گردشگری این کشور تبدیل شده است و دانستن برخی از این سنت ها خالی از لطف نیست. 
 
 
 
در بزرگ‌ترین موزه‌ی روسیه یعنی موزه‌ی هرمیتاژ که در سن‌پترزبورگ واقع است، نزدیک به هفتاد گربه زندگی می‌کنند که از گنجینه‌های این موزه در برابر جوندگان حفاظت می‌کنند. این سنت به سال ۱۷۴۵ و فرمان ملکه الیزابت، دختر پتر کبیر، بنیان‌گذار شهر سن‌پترزبورگ باز می‌گردد که بازدید از آن را در تور روسیه به شما توصیه میکنیم.
 
سوبوتنیک روزی است که در آن اهالی این کشور به طور داوطلبانه، خیابان‌ها را جارو می‌زنند و تمیز می‌کنند. این کار بعد از انقلاب این کشور آغاز شد اما امروزه این سنت همچنان ادامه دارد.
 
یک مجسمه‌ی برنزی از یک سگ با یک بینی درخشان در یکی از ایستگاه های متروی مسکو  وجود دارد. به این دلیل بینی این سگ می‌درخشد که لمس کردن آن برای شما شانس می‌آورد. - البته این تنها مجسمه‌ی سگ در روسیه نیست. تندیس یادبود لایکا، سگی که در سال ۱۹۵۷ به فضا رفت ، در مسکو در نزدیکی مرکز تحقیقات فضایی روسیه، قرار گرفته است.
 
 
 
تقدیم کردن گل در روسیه و تعداد گل هایی که به افراد هدیه میدهید ، آداب خاص خود را دارد. دقت کنید که تعداد گل‌هایی که به آنها می‌دهید، فرد باشد مگر گل‌هایی که برای مراسم ترحیم می‌برید.
 
در سن‌پترزبورگ در کنار پلی که به قلعه‌ی پتروپاول می‌رسد، مجسمه ای از یک خرگوش صحرایی وجود دارد که یادآور تعداد زیادی از خرگوش‌هایی است که در این جزیره زندگی می‌کردند و در برابر سیلی که این شهر را در قرن‌های ۱۸ و ۱۹ ویران کرد، مقاومت می‌کردند. اهالی معتقدند که ضربه زدن با سکه به این مجسمه، برایشان شانس می‌آورد.
 
حتما شما هم برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و بناهای تاریخی با شکوه روسیه، به این فکر افتاده اید که برای سفر به این کشور زیبا و تاریخی برنامه‌ریزی کنید یا مایلید اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت های تور روسیه و تور مسکو یا سفر به سواحل ماسه های طلایی با تور بلغارستان به دست آورید روی لینک های بالا کلیک کنید و از تخفیف های میلیونی گروه بین المللی مسافرتی و جهانگردی ایران مرکز استفاده کنید.
 
به خاطر داشته باشید تخفیف ها و جوایز روزانه فقط برای کسانی در نظر گرفته می شود که از طریق لینک های بالا به سایت ایران مرکز وارد شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار