کد خبر: ۴۸۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 19 August 2017
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تعامل سپاه و نیروی انتظامی در ارتقای امنیت بسیار موثر بوده و این همدلی و همراهی امنیت پایدار را رقم می‌زند.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حسین معروفی، صبح امروز با سردار محمد قنبری فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن تبریک حضور فرمانده جدید نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: از حسن انتخاب مجموعه نیروی انتظامی بابت انتخاب صحیح و شایسته حضرتعالی برای خدمت در استان سیستان و بلوچستان بسیار خوشحالیم و خداوند را شاکریم بابت حضور جنابعالی در این استان و همچنین از خداوند منان عزت روزافزون را برای شما مسئلت داریم.

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه در استان سیستان و بلوچستان ماموریت‌های زیادی را در بخش‌های مختلف پیگیری می‌کند که این بخش‌ها شامل ماموریت‌های فرهنگی، عملیاتی، عمق بخشی خارجی و داخلی، سازندگی و خدمت‌رسانی و ... است که تعامل ما با مجموعه نیروی انتظامی تاکنون بسیار خوب و خوشایند بوده است.

معروفی تاکید کرد: خدا را شکر که در سطح استان و شهرستان‌ها تعاملی مناسب بین این دو نهاد وجود دارد و تاکنون حتی یک شکایت یا دلخوری هم بین دو مجموعه صورت نگرفته است.

وی همچنین با اعلام برگزاری کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان در سال جاری، اظهار داشت: این کنگره در سال جاری در جهت معرفی شهدای استان برگزار شود که قرار است خروجی‌های مناسبی از جمله کتاب «نقش استان در جنگ تحمیلی»، مستند فاخر شهید میرحسینی و ده‌ها مستند و کتاب دیگر را داشته باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تلاش ما در این کنگره این است تا بتوانیم به وسیله آن نقش این مردمان را در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس معرفی نماییم و از شما نیز درخواست داریم تا نقش نیروی انتظامی در این کنگره کم‌رنگ نشود.

همچنین در این جلسه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از حضور مجموعه سپاه در مجموعه انتظامی استان، اظهار داشت: بابت حضور در این استان بسیار خوشحالم و خدا را از بابت فرصتی که برای خدمت در این استان پیدا کردم بسیار شکر می‌کنم.

سردار محمد قنبری افزود: بنده بعد از پایان خدمتم در استان کردستان بسیار ناراحت شدم اما اکنون که فرصت خدمت در سیستان و بلوچستان را دارم بسیار خوشحال و با انگیزه برای خدمت به مردم و انقلاب هستم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: حضور در این استان و توفیق خدمت به این مردم به نظر بنده یک توفیق الهی بوده است.

قنبری تاکید کرد: هدف ما در مجموعه انتظامی استان خدمت به انقلاب و حفظ دستاوردهای آن است و برای رسیدن به این هدف مقدس تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و بنده هیچ جا به دنبال نتیجه شخصی نبودم و اینجا هم به همین شکل به دنبال رسیدن به همان هدف مقدس هستم.

وی با ابراز خرسندی از اقتدار انتظامی در استان اعلام کرد: ما به دنبالی اقتداری هستیم که در آن مردم احساس آرامش داشته باشند و در آینده نیز همین مسئله را پیگیری کرده و با توکل به خدا آن خواسته‌ای که نظام در این استان خواستار است را دنبال خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه ما سرباز حضرت آقا هستیم و هرچه در توانمان باشد را برای رسیدن به اهداف نظام در استان هزینه می‎کنیم.

قنبری تاکید کرد: بنده در این چند روز که در این استان بودم بیشتر از آن‌ چیزی که مطالعه کرده و شنیده بودم زیبایی دیدم و اعلام می‌کنم که برای تامین امنیت و خدمت سر از پا نمی‌شناسم و امیدوارم که بتوانم به مردم، انقلاب اسلامی و حضرت آقا خدمت کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار