همراه با پلیس سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر، هلاکت یک قاچاقچی مسلح و سابقه دار و کشف یک تن و 36 کیلوگرم مواد مخدر در این عملیات خبر داد. همچنین وی در خبری دیگر از دستگیری شرور و سارق سابقه دار و مسلح به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری در عملیات ضربتی پلیس خبر داد. سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز نیز از کشف 10 هزار و 400 نخ سیگار به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 16 September 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری گفت در ادامه اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و زاهدان از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو در جا به جایی مواد مخدر، مطلع شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، روز گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی ایرانشهر به زاهدان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر می شوند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه شدید، یک قاچاقچی به هلاکت و 2 سوداگران مرگ نیز در این رابطه دستگیر شدند.
سردار قنبری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان 813 کیلو گرم تریاک و 223 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.
همچنین سردار قنبری در خبری دیگر از دستگیری سارق و شرور با سابقه خبر داد و گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان در شهرستان نیکشهر، شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار و قاتل مسلحی را که به دلیل شرارت های متعدد در جنوب استان تحت تعقیب بود را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: کاراگاهان پلیس پس از هفته ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی روز گذشته مخفیگاه این متهم را شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند، که این سارق به محض مشاهده یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شد.
سردار قنبری در ادامه اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس در این درگیری مسلحانه ضمن دستگیری این شرور، از وی یک چاقو و قمه یک قبضه سلاح کلت کمری و مقادیر متنابهی مهمات را کشف کردند.  
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به به اینکه این متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شد، تصریح کرد: این سارق مسلح دارای 13 فقره سابقه سرقت مسلحانه و عادی موتورسیکلت در شهرستان نیکشهر، قتل مسلحانه یک نفر در سال 95 و جعل اسناد دولتی را دارد.
 
در خبری دیگر سرهنگ سیامک مرادی از کشف محموله قاچاق سیگار خبر داد و گفت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، اکیپی از  ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور راسک به ایرانشهر  به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 10 هزار و 400 نخ سیگار به ارزش 500 میلیون ریال را کشف و در این راستا یک نفر قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد .
سرهنگ" سیامک مرادی "در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با باندهای واردکننده کالای قاچاق از اولویت های مهم نیروی انتظامی است و پلیس این شهرستان هم در این راستا با برنامه ریزی های هدفمند و تلاش شبانه روزی سعی در جلوگیری از ورودکالای قاچاق به داخل کشور می کند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
دمتون گــــــــــــرم شیرهای ناجا. زدید.... رو......
پاسخ ها
فربد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
خخخخخخخخ، خیلی بی ادب ولی باحالی
سانسورچی دستت درد نکنه منتشر کردی جیگرمون حال اومد
اخترسادات ملوکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
دوستان،امنیت اتفاقی نیست.بدانید برای آن شب و روز مردهای مرد بیدار،هوشیار و پای کار هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار