نماینده مردم گلپایگان و خوانسار‌ در‌ مجلس:
تابناک: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: شهرستان گلپایگان پذیرای سرمایه‌گذاران از سراسر کشور است.
کد خبر: ۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ 21 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید محمدحسین میرمحمدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری گلپایگان با اشاره به اینکه باید در جلسات شورای اداری به حل مشکلات بپردازیم، گفت: مسئولان و مدیران شهرستانی باید به صورت دوره‌‌ای و حداقل هر‌ سه ماه یک‌ بار از مدیران کل اصفهان بخواهند که در شهرستان حضور داشته باشند و از نزدیک مشکلات شهرستان را لمس کنند تا بتوانیم از این طریق سرمایه هایی برای شهرستان جذب کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار جذب سرمایه‌گذاران در گلپایگان شد و بیان کرد: مسئولان شهرستان زمینه جذب سرمایه‌گذاران را در گلپایگان فراهم کنند چون با ورود آنان زمینه اشتغال جوانان در شهرستان فراهم می‌شود و نتیجه آن رشد و پیشرفت برای گلپایگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امور اقتصادی و خدماتی باید به بخش‌های خصوصی سپرده شود و با کاهش تعداد کارکنان دولتی دولت کوچک شود، ادامه داد: دوسوم کارکنان دولت باید تعدیل شود و بهره‌وری ارتقا پیدا کند و مدیریت و نظارت بر امور افزایش یابد.

میرمحمدی همچنین به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در گلپایگان پرداخت و‌ بیان کرد: با توجه به اینکه سفر ریاست جمهور به استان اصفهان نزدیک است، مطالعات منطقه ویژه اقتصادی در گلپایگان سریع‌تر تهیه شود تا جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری مصوب شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار