در پی در گذشت مولوی یوسف حسین پور صادر شد
در بخشی از این پیام آمده است: در گذشت مرحوم مغفور مولوي محمد يوسف حسين پور اين دانشمند برجسته، روحاني عالم، مفسر قرآن كريم و امام جمعه فقيد گشت سراوان موجب تالم و تاثر فراوان شد.
کد خبر: ۵۰۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 11 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و فرمانده سپاه سلمان با صدور پیامی مشترک درگذشت عالم اهل سنت مولوی حسین پور را تسلیت گفتند.
در این پیام آماده است:
در گذشت مرحوم مغفور مولوي محمد يوسف حسين پور اين دانشمند برجسته، روحاني عالم، مفسر قرآن كريم و امام جمعه فقيد گشت سراوان موجب تالم و تاثر فراوان شد.
ايشان يكي از معتقدان به تقريب و ترويج همزيستي مسالمت آميز مردم منطقه در سايه قرآن و سنت رسول الله (ص) تلاشهاي شاياني داشت و به عنوان يكي از چهره هاي تقريبي شناخته مي شد، يقيناً  فقدان ايشان ضايعه اي براي مردم منطقه و جامعه اهل سنت است و شهر گشت گوهري ارزشمند را در عرصه همدلي، همزباني و وحدت از دست داد.
ضمن ابراز تاسف از درگذشت اين دانشمند وارسته و روحاني معزز ،مصيبت وارده را به بيت مكرم آن مرحوم ،علماي شريف، مراكز علوم ديني، جامعه اهل سنت و مردم قدر شناس استان سيستان و بلوچستان تسليت عرض نموده و براي آن عالم رباني غفران واسعه الهي و بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت داريم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار