کد خبر: ۵۰۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 12 October 2017
سردار اسماعیل کوثری با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تقابل با ایران ضرر اساسی خواهند کرد گفت: اینکه ترامپ می‌خواهد بگوید دیوانه است، باید خطاب به او بگوییم که دیوانه‌تر از او داعشی‌ها بودند که ما آن‌ها را سر جایشان نشاندیم.

سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله تهران در گفت‌وگو با راه دانا؛ در خصوص اقدام آمریکا برای اضافه کردن نام سپاه پاسداران به لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: سپاه پاسداران یک ارگان رسمی با سابقه چهل ساله است و همه‌ی کشورها و ملت‌های دنیا هم سپاه را بر این اساس می‌شناسند و تروریستی خواندن سپاه حرف بی‌پایه و احمقانه‌ای است که ترامپ و سیاستمداران آمریکایی مطرح می‌کنند.

وی افزود: گروه‌های تروریستی گروه‌هایی هستند که وضعیت آن‌ها نامشخص‌ است و سازمان آن‌ها هیچ جا ثبت نمی‌شود در حالی که سپاه رسما ثبت شده و بر اساس معیارهایی مشخص به تصویب مجلس و مسئولان رسیده و کارهایی که انجام می‌دهد دقیقا مشخص است در حالی که گروه‌های تروریستی هیچ جایی ثبت نشده‌اند و نامشخص هستند.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: اگر آمریکایی‌ها اینچنین می‌خواهند این مسئله را مطرح کنند باید بگوییم ارتش آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به علت جنایاتی که انجام داده و می‌دهند از همه تروریست‌تر هستند، نه سپاه که بنا به درخواست یک ملت مظلوم به کمک آن‌ها شتافته و پس از این هم کمک خواهد کرد، نه اینکه بگوییم فقط به سوریه کمک می‌کنیم.

سردار کوثری ادامه داد: داعش و به تبع آن آمریکا و عربستان در ماه‌های اخیر شکست‌های سنگینی در منطقه خورده‌اند و این روزها  به اصطلاح "به هر دری می‌زنند" تا بگویند سپاه تروریست است و این مسئله‌ای نیست که بخواهد سپاه را بترساند اما نشان دهنده بی‌پایه و اساس بودن حرف‌های مسئولان آمریکا است.

وی عنوان کرد: همانطور که فرمانده سپاه هم اعلام کردند، اگر آمریکا دست به چنین کاری بزند، سپاه هم متقابلا ارتش آمریکا را تروریست می‌داند و همانطور که با داعش برخورد کردیم با آن‌ها هم برخورد خواهیم کرد و آن وقت این ارتش آمریکاست که باید خود را در منطقه جمع کند و بداند همان بلایی که بر سر داعشی‌ها آمد بر سر آن‌ها هم خواهد آمد.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تقابل با ایران ضرر اساسی خواهند کرد گفت: اینکه ترامپ می‌خواهد بگوید دیوانه است، باید خطاب به او بگوییم که دیوانه‌تر از او داعشی‌ها بودند که ما آن‌ها سرجایشان نشاندیم و سپاه از این دیوانه‌ها زیاد در این منطقه دیده و ترسی از آن‌ها ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار