مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزشکاران سازمان یافته ایلام به 30 هزار نفر می‌رسند .
کد خبر: ۵۱۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 24 October 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی با اصحاب رسانه در ایلام برگزار شد، اظهار داشت: با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی شاهد درخشش هرروزه  ورزشکاران استان ایلام هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:  کسب مدال طلای کاراته  ذبیح الله پورشیب پس از 36 سال برای کشور، کسب مقام سوم جهانی تیراندازی توسط آرمینا صادقیان برای اولین بار در کشور و در مجموع 64 مدال طلا، 58 مدال نقره، 82 مدال برنز گواه این ادعاست.

وی ادامه داد: در مجموع 204 مدال که 5 مدال جهانی و تعداد بیشماری بین‌المللی است و در در بازی‌های کشورهای اسلامی و ... کسب شده و همچنین کسب رتبه نخست در بازی‌های کشورهای اسلامی در شش ماهه نخست سال جاری بیانگر توانایی ورزشکاران ایلامی است.

حیدرزاده تصریح کرد: 300 هیات ورزشی در سطح استان ایلام و شهرستان وجود دارد که رشته‌های تیراندازی، وزنه‌برداری، کاراته، کبدی، جانبازان و معلولین از جمله رشته‌های دارای ورزشکار بین المللی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: در شش ماهه نخست سال جاری 80 ورزشکار ایلامی به تیم ملی دعوت شدند که 32 ورزشکار به عنوان ملی پوش برگزیده به عضویت تیم ملی در آمدند.

وی ادامه داد: 11 میزبانی قهرمانی کشور، 9 میزبانی بین‌المللی و یک میزبانی مسابقات آسیایی سبکی کاراته در پنج رده سنی از جمله میزبانی‌های استان در مسابقات است.

حیدرزاره افزود: 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در شش ماهه نخست سال در سطح استان وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود این میزان ورزشکار به 30 هزار نفر تا پایان سال برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در خصوص مشکلات ورزش و جوانان گفت: کمبود اسپانسر و منابع مالی از مهمترین مشکلات در حوزه ورزش و جوانان است که از شرکت‌های پتروشیمی نفت و گاز شهرداری خیرین انتظار همکاری بیشتر می‌رود.

 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار