کد خبر: ۵۱۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 31 October 2017
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 91 کارآفرین این استان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر کشور نام نویسی کرده اند.
مهرداد جهاندیده اظهار داشت: از مجموع 91 کارآفرین نام نویسی شده 46 کارآفرین در بخش خدمات، 25 کارآفرین در بخش کشاورزی و 20 کارآفرین در بخش صنعت فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آنان و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می شود.
وی افزود: تمامی کارآفرینان تا 12 آبان فرصت دارند تا با مراجعه به سایت.karafarinanebartar.irنسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کارآفرینان برتر در این جشنواره در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب و در صورت داشتن شرایط و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار