مدیر اجرایی موکب احمدبن‌موسی (ع) از افزایش ظرفیت اسکان زائران این موکب در کربلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 09 November 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مسعود راستی مدیر اجرایی موکب احمدبن‌موسی (ع) از افزایش ظرفیت اسکان زائران این موکب در کربلای معلی خبر داد، گفت: مساحت این موکب اکنون از ۱۰ هزار مترمربع به بیش از ۱۲ هزار مترمربع افزایش یافته است.

وی افزود: احداث موکب احمدبن‌موسی (ع) از ۱۹ مهرماه با حضور ۴۳ نفر از اعضای کمیته تأسیسات در کربلای معلی آغاز شد و از ۷ آبان‌ماه با توجه به استقبال گسترده زائران شروع به پذیرش کرد.

راستی ادامه داد: تمام امکانات رفاهی از جمله جای اسکان، سرویس‌های بهداشتی، حمام، دستگاه‌های لباسشویی، درمانگاه، خیاطی و پیرایشگاه در بخش مردان در موکب احمدبن موسی (ع) برای زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از موکب احمدبن موسی (ع) استقبال گسترده‌ای شده است، بیان کرد: هر لحظه کربلا شلوغ‌تر می‌شود و درخواست اسکان از سوی زائران نیز بیشتر می‌شود.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) با اشاره به اینکه پارسال ۸۱ هزار و ۶۰۰ نفر شب در موکب احمدبن موسی (ع) اسکان یافتند، اظهار داشت: امسال تاکنون ۳۲ هزار نفر شب در این موکب اسکان یافته‌اند که تا پایان مدت این مراسم بیشتر از این‌ها می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار