رئیس پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان از جمع آوری 5 هزار و 885 کارتن خواب و معتاد متجاهر و هزار و 354 خرده فروش موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای طرح های انتظامی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 03 December 2017


محمدرضا نصیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای ارتقای احساس امنیت بین شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز از ابتدای سال جاری در سطح استان با جمع آوری 5 هزار و 885 کارتن خواب و معتاد متجاهر و هزار و 354 خرده فروش موادمخدر به اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح‌ها با محوریت نیروی انتظامی و مشارکت و همکاری سایر نهادهای دولتی ازجمله فرمانداری، هلال احمر، بهزیستی و قوه قضائیه در سطح استان اجرا و این معتادان پس از جمع آوری جهت مشاوره حضوری به کارشناسان معاونت اجتماعی معرفی و پس از آن جهت بهبودی کامل در اختیار مراکز ترک اعتیاد قرار می‌گیرند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک با حضور فعال کلانتری‌های سطح استان، نیروهای یگان امداد و پلیس مواد مخدر استان اجرا شد، تصریح کرد: اجرای این طرح ها در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خطرناک می باشد که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به هدف پلیس از اجرای اینگونه طرح‌ها که همان تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم، زیبا و امن است، خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال به فکر امنیت و آرامش شهروندان می باشد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار