کد خبر: ۵۳۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 13 December 2017
 اگر 10 میلیارد دلار در عرض هشت سال به مسکن 16 میلیون ایرانی عزیز در شهر و روستا تسهیلات داده شده است از اول دولت یازدهم تا الآن بالغ بر 15000 میلیارد تومان اقساط مسکن مهر را وصول کردید و این پول برای بانک مسکن دو درصد تمام شده است، اموراتتان را با تسهیلات جمع‌شده مسکن مهر می‌گذرانید؟ انصاف خوب است.
گروه سیاسی- رجانیوز: وزیر سابق راه و شهرسازی به انتقادات رییس‌جمهوری درباره مسکن مهر واکنش نشان داد و از روحانی خواست آمار و ارقام عملکرد ۵ساله دولت یازدهم و دوازدهم در مورد تعداد مسکن‌های احداث‌شده را به مردم ارائه دهد.
 
به گزارش رجانیوز، متن پاسخ علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم به اظهارات دیروز حسن روحانی رییس‌جمهوری درباره مسکن مهر در ذیل می‌آید؛
 
«اگر واقعاً به گفته‌شان ایمان دارند و ساخت مسکن پول نمی‌خواهد و بدون پول می‌توانید مسکن بسازید چرا در عرض 5 سال که از دولت می‌گذرد مسکن را برای مردم نیازمند که کمرشان زیر بار اجاره‌بها خم می‌شود نساخته‌اید؟ اگر ساخته‌اید چرا به مردم گزارشی نمی‌دهید؟
 
اگر واقعاً در 72.000 هکتار بافت فرسوده و کهنه اقداماتی را انجام داده‌اید چرا اطلاع‌رسانی نمی‌کنید؟ چرا افتتاح نمی‌کنید؟
 
آیا زمان آن نرسیده است که به‌اصطلاح مدیریت بی‌پول که فرمودید آمار و ارقام عملکرد 5ساله را به مردم در مورد تعداد مسکن‌های احداث‌شده داده شود؟
 
اما به‌نظرم و باز تأکید می‌کنم در مورد مسکن مهر اطلاعات غلط به رئیس جمهور می‌دهند؟ چون از 4.300.000 واحد مسکن شهری و روستایی فقط 350.000 واحد در شهرهای جدید ساخته شده است.
 
الباقی در روستاها و شهرهای زیر 25.000 نفر و خودمالک (زمین متعلق به مردم بوده است) و بافت فرسوده احداث گردیده است بنابراین دولت به‌جای تکمیل و افتتاح 350.000 واحد نیمه‌تمام فرافکنی نکند.
 
آقای رئیس جمهور، نقدینگی بالغ بر 850.000 میلیارد تومان در دولت جناب‌عالی که از 492.000 میلیارد تومان اول دولتتان به 1.350.000 میلیارد تومان امروز رسیده است لااقل بفرمایید این نقدینگی کجا هزینه شده است در تولید در مسکن در کشاورزی، کجا؟
 
اما اگر 10 میلیارد دلار در عرض هشت سال به مسکن 16 میلیون ایرانی عزیز در شهر و روستا تسهیلات داده شده است از اول دولت یازدهم تا الآن بالغ بر 15000 میلیارد تومان اقساط مسکن مهر را وصول کردید و این پول برای بانک مسکن دو درصد تمام شده است، اموراتتان را با تسهیلات جمع‌شده مسکن مهر می‌گذرانید؟ انصاف خوب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار