رییس کل دادگستری خراسان شمالی:
رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت:تمامی مطالبات سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان به آنان پرداخت می شود.
کد خبر: ۵۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 28 June 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت الاسلام نورالله قدرتی اظهار کرد:تصمیمات خوبی برای استیفای حقوق مردم و طلبکاران این موسسه از سوی مسوولان مربوطه گرفته شده است.

وی افزود:البته سپره گذاران نیز باید برای رسیدن به حق و حقوق خود صبوری کرده و حوصله داشته باشند چون این کار کمی زمان می برد.

وی افزود:از ۴۰۰ هزار سپرده گذار این موسسه مالی،۸۰ هزار نفر در استان خراسان شمالی در این موسسه سپرده گذاری کرده اند.

نماینده عالی دستگاه قضا در خراسان شمالی با اشاره به مشکلات به وجود آمده از ناحیه این موسسه گفت:این موسسه ۱۱۰ شعبه در کشور دارد که ۱۰۷ شعبه آن در استانهای سه گانه خراسان است و از آن میان ۱۰ شعبه آن در خراسان شمالی فعال بوده است.

قدرتی با بیان اینکه حق مردم به آنها بازگردانده خواهد شد،افزود:اکثر دارایی های این موسسه به ملک و سهام در شرکتها تبدیل شده که باید نقد شود و این کار زمان بر است.

وی با بیان اینکه مسوولان عالیرتبه نظام،از جمله شورای امنیت ملی و قوه قضاییه نیز نسبت به رسیدگی به وضعیت این موسسه دستور داده اند،افزود:اکنون کار موسسه میزان در حال پیگیری است و قطعا حقوق مردم به آنان داده می شود.

در چند روز اخیر شماری از سپرده گذاران موسسه منحله میزان در استان خراسان شمالی با حضور در برابر شعب این موسسه،خواستار رسیدگی مسوولان به وضعیت آن و بازپرداخت سپرده های سپرده گذاران شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار