مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان خبرداد:
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت:در قالب اجرای طرح سیاست قیمت تضمینی ذرت سال 96، تاکنون بیش از 182 هزار تن ذرت تر از کشاورزان دریافت شده است.
کد خبر: ۵۴۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 25 December 2017

 

هادی سلامات اظهار کرد: طرح سیاست قیمت تضمینی ذرت سال 96 از 26آبان ماه امسال آغاز شده و در این زمینه تا کنون بیش از 182هزار تن ذرت تر از کشاورزان دریافت شده است.

وی افزود: از این مقدار ذرت، حدود 144هزار تن آن توسط کاخانه‌های ذرت خشک‌کنی تبدیل به ذرت خشک شده است و همچنان عملیات دریافت ذرت و همچنین خشک کردن ذرت ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌کنیم امسال حدود 300 هزار تن ذرت از مزارع استان برداشت شود، تصریح کرد: تعداد 40 ایستگاه، ذرت برداشت شده کشاورزان را از آن‌ها دریافت می‌کند.

سلامات عنوان کرد: قیمت ذرت در طرح سیاست قیمت تضمینی، برای هر کیلوگرم 10650ریال است و به هر میزان که در بورس به فروش برسد، ما به تفاوت آن از سوی دولت به کشاورزان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون حدود 80هزار تن ذرت با میانگین قیمتی 9606ریال از طریق شرکت بورس کالای ایران به فروش رفته است و کشاورزان حدود 90درصد از مبلغ ذرت تحویلی را دریافت کرده‌اند

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار