رئیس مجمع نمایندگان مازندران از بررسی بودجه استان در تهران با حضور استاندار خبرداد.
کد خبر: ۵۴۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 26 December 2017

به گزارش تابناک : حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان مازندران به منظور تعیین بودجه این استان با علی لاریجانی رئیس مجلس دیدار کردند، گفت: در کمیسیون عمران مجلس نیز با حضور اسلامی استاندار مازندران نیز برای تعیین بودجه این استان جلسه‌ای تشکیل و روند پیگیری طرح های عمرانی و لایحه بودجه سال 97 مازندران بررسی شد.
وی تصریح کرد: محمد اسلامی استاندار مازندران در این جلسه اسلامی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات زیربنایی این استان و مشکلات پیش روی طرح ها و روند پیگیری ها ارائه داد و در ادامه هریک از نمایندگان در زمینه مسائل حوزه انتخابیه و چگونگی پیگیری طرح ها نکاتی را بیان داشتند.
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه ظرفیت ملی مجلس و مجمع نمایندگان فرصت مناسبی برای شتاب بخشی به پیگیری ها و تسریع در اجرای طرح های توسعه است، خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان با اعتقاد به همدلی پشتیبان نماینده عالی دولت در استان و دستگاه های اجرایی در راستای توسعه مازندران و خدمت به مردم است.
نیازآذری اظهار کرد: روند صادرات، خرید و ذخیره سازی مرکبات، پیگیری مشکلات کشاورزان و برنج کاران، بودجه سال 97و اجرای طرح آب، فاضلاب، پسماند و مشکلات مربوط به صنعت مازندران دراین نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار