نماینده مردم اراک:
تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم قول آقای نوبخت؛ اعتبارات مصوب سفر دولت به استان مرکزی محقق نشده است.
کد خبر: ۵۵۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 21 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام خانه ملت، محمدمهدی مقدسی در نشست علنی  امروز ( یکشنبه، 1 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای نوبخت قول داد با اعتبارات مصوب در سفر به استان مرکزی را به طور کامل به این استان تخصیص دهد، ولی این امر محقق نشده است، اظهار داشت: متاسفانه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) دچار مشکل جدی شده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل تالاب میقان، هشداری است تا محیط زیست و منابع طبیعی پرداخت 11 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته را تسهیل بخشند.

وی افزود: از وزیر کشور تاکنون 2 بار درخواست کرده ایم که مشکل باشگاه شهرداری اراک برای فعالیت های حرفه ای رفع شود و انتظار جوانان اراکی رفع این موانع است.

مقدسی با بیان اینکه رئیس جمهور استفاده از توان زنان و جوانان را جزو برنامه های خود اعلام کرده است، بیان کرد: در برنامه ششم سهم 30 درصدی برای استفاده از زنان در جایگاه های مدیریتی دیده شده، اما محقق نشده است و در استان مرکزی نیز اقدامات قابل توجهی مشاهده نمی شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از نمایندگان می خواهم تا در جریان بررسی لایحه بودجه 97، افزایش حقوق کارمندان کم درآمد و بازنشسته را مدنظر قراردهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار