شهردار تبریز در دیدار با معاون اقتصادی رئیس جمهور مطرح کرد:
شهردار تبریز در دیدار با محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور بر ضرورت سیاستگذاری نوین دولت در مدیریت زمین و تسهیلات بانکی در حوزه بازآفرینی شهری تاکید کرد.
کد خبر: ۵۵۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹ 30 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، مهندس ایرج شهین باهر در جلسه ستاد ملی بازآفرینی که در محل ریاست جمهوری و با حضور استانداران و شهرداران مراکز استانها تشکیل شده بود گفت: سیاستگذاری اصولی در مدیریت زمین های شهری و همچنین اختصاص تسهیلات بانکی در حوزه بازآفرینی فضاهای شهری ضرورت دارد.

 مهندس ایرج شهین باهر گفت: مشکلات مربوط به اختلاف مالکیت اشخاص و دولت در زمینهای محدوده شهری و عدم تزریق تسهیلات بانکی کم بهره از عوامل تاثیرگذار در عدم ورود سرمایه‌گذاران و شهروندان برای نوسازی بافت های فرسوده است و کارمند ناکارآمد شهری است.

 شهردار تبریز با اعلام این اینکه تبریز بعد از تهران بیشترین بافت ناکارآمد شهری را دارد گفت: در موضوع بازآفرینی شهری و اصلاح بافت های ناکارآمد، باید به موضوع نحوه سکونت، فرهنگ و ریشه ساکنین این مناطق به صورت علمی توجه شود.

 گفتنی است شهردار تبریز در حاشیه جلسه ملی ستاد بازآفرینی با محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور در خصوص مسائل مهم بافت های ناکارآمد و موضوعات شهری به گفتگو پرداخت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :