جلسه مشترک کمیته هماهنگی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، ریاست آموزش و پرورش، معاونت های آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار گردید .
کد خبر: ۵۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 04 July 2015
به گزارش تابناک یزد جلسه مشترک کمیته هماهنگی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، ریاست محترم آموزش و پرورش، معاونت های آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار گردید .

علی دهقان فرمانده بسیج دانش آموزی پیرامون اجرای طرح هجرت و اردوهای جهادی توضیحاتی ارائه داد و خواستار همکاری و تعامل ناحیه مقاومت و آموزش و پرورش با این طرح شد.

همچنین مباحثی در مورد طرح ولایت و جهاد مغنیه و جلسات حلقه های سرگروه ها مطرح شد که با نظر مثبت اعضای جلسه به جمع بندی کلی رسید.

در ادامه سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت و "حاج اصغر رنجبر" ریاست محترم آموزش و پرورش پیرامون طرح های مطرح شده مطالبی را عنوان کردند وبرای همکاری و تعامل در مورد موضوعات مصوب شده اعلام آمادگی کردند .


در پایان جلسه از اعضای معاونت های ناحیه مقاومت و اموزش و پرورش به خاطر همدلی و همزبانی که با بسیج دانش آموزی داشتند تقدیر و تشکر شد .

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ضمن مراسم ضیافت افطاری بعد از اقامه نماز جماعت توسط حجت الاسلام دهستانی  مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت  برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار