معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از 25 اسفندماه تا 15 فروردین هیچ گونه افزایش قیمتی در واحدهای صنفی استان نخواهیم داشت و در صورت تخلف با متخلفین برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 27 February 2018

به گزارش تابناک قم، امیر محمدی چهر ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به گشت‌های ویژه ایام نوروز در قم اظهار کرد: این گشت‌ها در این ایام با همکاری سازمان تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی قم در استان فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تلفن 124 به صورت شبانه روزی در دسترس مردم است تا آنان شکایت‌های خودشان را از واحدهای صنفی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم منعکس کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: از 25 اسفندماه تا 15 فروردین هیچ گونه افزایش قیمتی در واحدهای صنفی استان نخواهیم داشت و در صورت تخلف با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صنوف هسته مرکزی شهر قم از 25 اسفندماه تا 15 فروردین می‌توانند به صورت 24 ساعته فعالیت داشته باشند و امسال میوه شب عید به صورت گسترده در شهر قم عرضه خواهد شد.

مهدی متقیان در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت توجه به امنیت سایبری در استان قم اظهار کرد: امنیت سایبری دستگاه‌های اجرایی استان در خطر است.

وی ادامه داد: دوره آموزشی برای 400 نفر از معلمان درس آموزش دفاعی در استان قم برگزار شد، برای مقابله با تهدیدهای نوین باید به مردم آموزش بدهیم، تهدیدها هر روز بیشتر و متنوع تر می‌شوند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم در پایان خاطرنشان کرد: کمیته مقابله با بیوتروریسم جلساتی را در استان برگزار و این کمیته دستورالعمل‌هایی را در حوزه‌های زیستی ابلاغ کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار