در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم مطرح شد
در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم بر ضرورت حمایت از دانش آموزان نخبه در این استان تاکید شد.
کد خبر: ۵۷۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 11 March 2018

به گزارش تابناک قم، جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم عصر امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

حمید رضا شیخ الاسلام در ابتدای این جلسه با اشاره به اجرای پروژه نماد در استان قم اظهار کرد: این پروژه سال گذشته در 6 استان به صورت آزمایشی اجرا و نتایج خوبی کسب شد، به همین دلیل قرار شد که امسال پروژه نماد در سراسر کشور از جمله استان قم اجرا شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم افزود: در پروژه نماد مهارت‌های شناختی اجتماعی شامل مهارت‌های خودآگاهی، مدیریت خود و مهارت‌های مقابله ای در کارگاه‌ها توسط مدرسین کشوری به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

ناصر حمزه‌ ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در ادامه این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید برای تامین تجهیزات تیم مداخله در بحران و هویت‌های روانی اجتماعی دانش آموزان به اداره کل آموزش و پرورش استان قم کمک کنند، نیروی انسانی لازم برای این تیم آموزش دیدند.

علیرضا یاری معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم در بخش دیگری از جلسه با اشاره به پایگاه‌های مطالعاتی دانش آموزان استان قم اظهار کرد: تعدادی از این پایگاه‌های مطالعاتی در ایام نوروز در مدارس استان راه اندازی می‌شود و دانش آموزان در آن‌ها به مطالعه از آغاز صبح تا نیمه شب می‌پردازند.

سید مهدی صادقی در بخش پایانی جلسه با اشاره به لزوم حمایت از نخبگان استان قم اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید برای حمایت از این نخبگان تلاش کنند.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: همه موارد خوب از بخش آموزش و پرورش سرچشمه می‌گیرد و شکل گرفتن شخصیت دانش آموزان در این بخش است، باید به بخش آموزش و پرورش در استان قم توجه ویژه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار