معاون کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گزارشی از برنامه‌های حوزه اشتغال این نهاد در سال ۹۷ ارایه کرد و گفت سال آینده ایجاد چهارهزار و ۷۲۵ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سطح استان سیستان و بلوچستان هدفگذاری شده است.
کد خبر: ۵۸۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲ 19 March 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان رمضان پودینه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۷۲۵ طرح اشتغال با اعتباری بیش از ۴۷ میلیارد تومان به عنوان هدف کمی تعیین شده برای سال دوم از برنامه ششم کمیته امداد با نگاه ویژه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

وی افزود: مطالعه و طراحی و اجرای طرح‌های تجمعی و خوشه‌ای قابل اجرا در استان با هدف اشتغال‌های مورد نیاز و پایدارسازی مشاغل خرد و خانگی به عنوان برنامه جدید سال ۹۷ حوزه اشتغال در دستور کار قرار دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سال آینده ارائه آموزش های فنی و حرفه‌ای به صورت هدفمند برای شش هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان و فرزندان مددجو برای ارتقای شاخص شغل پذیری در بین افراد تحت حمایت و پایدارسازی طرح‌های اشتغال اجرا شده با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

پودینه یادآور شد: این نهاد به منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان با ارائه آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه ای، معرفی آموزش دیدگان به کارفرمایان، موسسات و شرکت ها پیگیری می کند.

وی افزود: در این رابطه ۳۰۰ فرصت شغلی با اعتبار ۸۱ میلیون تومان از طریق معرفی به مراکز کاریابی برای مددجویان این استان ایجاد می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: اولویت این نهاد بهره‌گیری حداکثری از امکانات بالفعل مددجویان برای توسعه اشتغال‌های خرد و خانگی به ویژه در طراحی و اجرای طرح‌های تجمعی و خوشه‌های کسب و کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار