معاون امور عمرانی استانداری مازندران، شمار مسافران مقیم در استان را بیش از پنج میلیون و ۶۲ هزار نفر شب اعلام کرد و از افزایش ۱۳ درصدی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 25 March 2018

به گزارش تابناک : علی نبیان پیش ازظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای استان، از افزایش ورود میلیونی مسافران به استان خبر داد و افزود: تعداد  پنج میلیون و ۶۲ هزار و ۳۵۳ نفر مسافر شب اقامت  از۲۷ اسفند تا چهارم فرودین ماه جاری در استان به ثبت رسید که نسبت به سال گذشته ۱۳درصد رشد داشته است.

وی حضور مسافران نوروزی در تمامی نقاط استان را  پرشمار توصیف کرد و اظهار داشت: در ایام اجرای طرح خدمات سفر تمامی دستگاهها تلاش کردند تا خدمات رسانی مطلوبی را به مسافران داشته باشند و این امر قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ترافیک پرحجمی را در استان شاهد بودیم، افزود: میزان تردد جاده ای در استان نسبت به روز قبل هفت درصد افزایش را شاهد بود و از کل تردد های کشور ۹.۴دهم ترددهای جاده ای مربوط به حوزه مازندران است.

نبیان به برپایی نمایشگاههای بومی و محلی در ۲۲شهرستان استان اشاره کردو گفت: این نمایشگاهها توانستند با ارائه محصولات بومی در راستای حمایت از کالای ایرانی  رونق اقتصادی خوبی را در بخش گردشگری ایجاد کنند.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران به میزان مسافران شب اقامت در استان اشاره و  تصریح کرد: چهارم فرودین ماه جاری تعداد ۹۶۷ هزارو ۴۵ نفر شب اقامت در تمامی نقاط مازندران به ثبت رسیده است و این میزان اقامت نسبت به سال گذشته که ۷۵۲هزارو ۲۶۹ نفر شب اقامت  بوده است رشد چند صد هزار نفری را شاهد بود.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد: مازندران براساس آمار اعلامی ستاد اجرایی تسهیلات سفر کشور رتبه اول جذب و هدایت مسافران را دارد.

وی به افزایش بی سابقه دما در استان اشاره کرد و آماده باش تمامی نیروها را در این خصوص خواستار شدو  گفت: رامسر در روز گذشته با تجربه دمای ۳۸ درجه ای به عنوان گرم ترین شهر کشور اعلام شده است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار