جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: تمام امور مربوط به مرخصی‌ها و معافیت‌های سربازان و مشمولان در نقاط زلزله زده غرب کشور انجام شده است.
کد خبر: ۵۸۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 07 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از  مهر، امیر «جواد مولایی» گفت: بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار، تخلیه آوار، توزیع کمک‌های مردمی میان زلزله زدگان، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و ویزیت و درمان رایگان بیماران و مراجعان، توزیع بسته‌های غذایی در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور و همچنین ساخت ۲ هزار کانکس، از جمله اقدامات موثر ارتش در سه ماهه ابتدایی پس از وقوع زلزله آبان ۹۶ در غرب کشور بود.

وی افزود: سرویس‌های حمام صحرایی و دستشویی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کماکان در ۱۴ نقطه از شهرستان سرپل‌ذهاب در اختیار مردم است و شهروندان سرپل‌ذهابی از آن‌ها استفاده می‌کنند، پرسنل وظیفه و پایور ارتش نیز همچنان در توزیع کمک‌های مردمی که از سراسر کشور روانه مناطق زلزله زده غرب کشور می‌شود، فعال هستند.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش خاطرنشان کرد: برابر دستورالعمل فرمانده معظم کل قوا در خصوص سربازان و مشمولان مناطق زلزله‌زده غرب کشور، تمام امور مربوط به مرخصی‌ها و معافیت‌های سربازان و مشمولان در این مناطق انجام شده است.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار