رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: زمینه افزایش صادرات زعفران خراسان رضوی فراهم می‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 09 July 2015
راضیه علیرضایی در کارگروه توسعه صادرات خراسان رضوی اظهار داشت: در واقع در برنامه عملیاتی باید برنامه مورد نظر برای هر کدام از تشکل‌های اتاق بازرگانی به صراحت به آنها ابلاغ شود تا بتوانند با در نظر گرفتن اهداف و توانایی‌های خود به مطلوب مورد نظر دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: تقسیم کار باید به گونه‌ای باشد که وظایف و علاوه بر آن موانع و مشکلات آنها نیز اولویت بندی شده و در نظر گرفته شود و فرآیندهای مورد نیاز برای جهت دهی به صادرات نیز تحلیل شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به لزوم ظرفیت سازی برای بخش‌های مختلف تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: باید براساس ظرفیت‌سازی‌های انجام شده اقدامات لازم برای تدوین برنامه صورت گیرد تا در آن هر کمکی که هر بخشی چه دستگاهی و چه خصوصی می‌تواند انجام دهد مشخص شود.

علیرضایی زعفران را یک محصولات صادراتی راهبردی برای خراسان رضوی عنوان کرد و افزود: امید می‌رود فصل پیش رو فصل مناسبی به جهت برداشت زعفران باشد و پس از آن می‌توان برنامه ریزی‌های مناسب برای فرآوری و بسته بندی آن در راستای صادرات بهتر به انجام رساند.

وی با اظهار رضایت از روند پیشبرد امور در کارگروه توسعه صادرات تصریح کرد: باید به طور مرتب و به صورت دوره‌ای گزارشات مربوط به عملکرد تشکل‌ها و دستگاه‌های عضو کارگروه در جلسه مطرح شود و راهکارهای بهبود عملکرد برای رهایی از وضعیت فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

****-

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار