کد خبر: ۶۰۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 24 May 2018

رئیس اداره تبلیغات ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 85 روحانی و مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف روستایی این شهرستان برای اقامه نماز جماعت، تبلیغ دین و بیان احکام اعزام شدند.

حجت‌الاسلام مهرالله محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 30 نفر از این مبلغان اعزامی از قم و بقیه بومی خود منطقه هستند.
وی ماه رمضان را بهترین فرصت برای استغفار بندگان خدا دانست و گفت: امیدوارم فضای معنوی این ایام توسط روحانیان، مسئولان هیات امنای مساجد، هیات های مذهبی و مداحان بویژه در ایام شب های قدر پربارتر شود.
وی هدف از اعزام روحانیان و مبلغان به مناطق مختلف روستایی ایرانشهر را برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و مراسم عبادی ماه مبارک رمضان ذکر کرد.
رئیس سازمان تبلیغات ایرانشهر گفت: قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم در مساجد، برپایی کرسی های پرسش و پاسخ، بیان مسائل سیاسی روز، پاسخگویی به سوالات شرعی و احکام، برگزاری کلاس های حفظ و روخوانی، برپایی نماز جماعت و اجرای برنامه های شب های قدر و احیا توسط روحانیان و مبلغان اعزامی از جمله برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است.
وی با تاکید بر توجه مبلغان برای تشریح مسائل روز اظهار داشت: از فرصت ماه مبارک رمضان بهترین استفاده را برای اعتلای فکری و فرهنگی جامعه ببریم.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار