رئیس بهزیستی دزفول خبر داد:
رئیس اداره بهزیستی دزفول گفت: نیکوکاران این شهرستان در جشن گلریزان ماه رمضان، ۳۴۰ میلیون ریال به نیازمندان زیر پوشش بهزیستی کمک کردند.
کد خبر: ۶۱۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 29 May 2018

 

کمک ۳۴۰ میلیون ریالی نیکوکاران به نیازمندان بهزیستی دزفول

فریدون عبدی اظهار کرد: نیکوکاران دزفول در جشن گلریزانی که به منظور کمک به نیازمندان تحت پوشش اداره بهزیستی دزفول برگزار شد ۲۴۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۱۰۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی داشتند.

وی با بیان اینکه کمک های غیرنقدی جمع آوری شده شامل برنج، روغن ،گوشت و دیگر مایحتاج غذایی است، افزود: این کمک‌ها بر اساس نیاز بین کودکان بی سرپرست و خانواده‌های در معرض خطر اجتماعی توزیع خواهند شد؛ ضمن اینکه کمک‌های نقدی جمع آوری شده نیز صرف درمان و تامین معاش خانوده های نیازمند می شود.

رئیس اداره بهزیستی دزفول با بیان اینکه یک هزار و ۵۲۰ خانوار به صورت مستقیم از خدمات بهزیستی این شهرستان بهره‌مند هستند، گفت: این مددجویان برای امرار معاش و سایر هزینه های زندگی خود نیاز به کمک دارند.

عبدی با تقدیر از نیکوکاران شهرستان یادآورشد: سال گذشته نیکوکاران دزفول ۴۳۵ میلیون ریال به صورت نقدی و ۵۸۵ میلیون ریال به صورت غیرنقدی به مددجویان بهزیستی کمک کردند.

در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۲۰ خانوار زیر پوشش خدمات مستقیم و حدود دو هزار خانوار نیز از خدمات غیرمستقیم بهزیستی دزفول بهره مند هستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار