مدیرکل زندان‌های استان فارس آخرین وضعیت خروج زندان‌های این استان به خارج از شهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 14 July 2015
تابناک فارس به نقل از میزان:«سید حشمت الله حیات الغیب» در خصوص آخرین وضعیت خروج زندان‌های استان فارس به خارج از شهرها اظهار کرد: در سنوات گذشته زندان‌های کازرون و جهرم که در داخل شهر بودند به خارج از شهر منتقل شدند.

وی ادامه داد: زندان لارستان در آستانه انتقال هست و فرایند آن تا 85 درصد کامل شده است و در شش ماهه دوم سال 94 انتقال نهایی صورت می گیرد.

وی مشکل تامین آب شرب را تنها علت اصلی وقفه در افتتاح بازداشتگاه قیروکارزین دانست و افزود: بازداشتگاه قیروکارزین آماده بهره‌برداری است و تنها عامل وقفه در افتتاح این بازداشتگاه مشکل تامین آب شرب است. به منظور حل این مشکل فردا با مدیر کل آبفای استان جلسه‌ای خواهیم داشت و اگر هر زمان مشکل تامین آب حل شد به زودی این بازداشتگاه راه‌اندازی می‌شود.

انتقال زندانهای نور آباد و فیروزآباد در انتظار تامین اعتبارات

مدیر کل زندانهای استان فارس در خصوص اجرای سایر پروژه‌های این استان توضیح داد: از دیگر پروژه‌های قابل اجرا در سال 94 می‌توان به انتقال زندان نورآباد و فیروزآباد اشاره کرد که کار مطالعه آن صورت گرفته است و در انتظار ابلاغ اعتبار هستیم.

حیات الغیب در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در زندان‌های استان فارس، افزود: برنامه‌های فرهنگی با محوریت قران و نماز اجرا شد، علاوه بر این برنامه‌ها 42روحانی تمام وقت در زندان‌ها در ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را دنبال می کردند. همچنین تعدادی از مبلغان از قم برای اجرای کارهای فرهنگی به استان آمدند و برای کارهای فرهنگی با زندانهای استان فارس همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی در رابطه با اجرای برنامه های فرهنگی در زندانهای استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات قابل توجه و گسترده‌ای انجام شده است و پس از ماه مبارک رمضان بسیاری از برنامه‌ها در قالب مسابقات قرانی و فرهنگی ادامه خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار