در حالی که اکثر مسئولان کشوری واستانی به جوانان توصیه می کنند به جای تلاش برای پشت میز نشینی حرفه آموزی نموده ویا دنبال مشاغل آزاد باشند ، برخی ژن های خوب با سفارش یکی از نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی ،بدون هیچ گونه آزمون استخدامی ویا طی فرآیندهای قانونی در ادارات جذب می شوند.
کد خبر: ۶۲۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲ 30 June 2018

تابناک ایلام :: در حالی که اکثر مسئولان کشوری واستانی به جوانان توصیه می کنند به جای تلاش برای پشت میز نشینی حرفه آموزی نموده ویا دنبال مشاغل آزاد باشند ، برخی ژن های خوب با سفارش یکی از نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی ،بدون هیچ گونه آزمون استخدامی ویا طی فرآیندهای قانونی  در ادارات جذب می شوند.

امروزاشتغال یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها بخصوص جوانان فارغ التحصیل ودارای مدارک عالی تحصیلی  است، ولی متاسفانه در استان ایلام برخی از مدیران کل برای خوش خدمتی به نمایندگان وبقا در پست مدیریتی ،به  سفارش نمایندگان مبادرت به جذب ژن های خوب می کنند.این در حالی است که این روزها تبعیض ،بی عدالتی و بیکاری جوانان در جامعه به یک چالش بزرگ برای مسئولان کشوری واستانی تبدیل شده است.

حال این سئوال برای بسیاری از فارغ التحصیلان وبیکارانی که سالهاست در به در به دنبال شغل اداری هستند ،پیش می آید  که اگر واقعا دالان استخدام در ادارات بسته شده است ، برخی افراد چگونه وبا کدام شرایط در ادارات استان جذب ویا استخدام می شوند ؟به راستی این کار اجحاف در حق فارغ التحصیلان نیست ؟

اینجاست که باید دستگاه های نظارتی به موضوع  ورود کنند وبا مدیرانی که برای ماندن در پست های  مدیریتی خود با نمایندگان وارد معامله می شوند برخورد جدی به عمل آورند، تا مردم در خصوص برخورد با تبعیض ها ی صورت گرفته به حضور و وجود دستگاههای نظارتی امیدوار ودلخوش باقی بمانند.

بدون شک استاندار ایلام به عنوان نماینده عالی دولت، علاوه بر پیگیری موضوع برای افکار عمومی بخصوص فارغ التحصیلان فاقد شغل  توضیح خواهند داد که مدیران بعنوان امین مردم ودولت ،برای بقای مدیریت خود با چه اختیاراتی با نمایندگان وارد معامله شده و چرا برقوانین ممنوعه پا می گذارند ؟

جناب استاندار !مردم منتظر بررسی  موضوع وبرخود قاطع جناب عالی در خصوص  تخلف برخی مدیران دستگاههای اجرایی  در زمینه استخدام های  خارج از ضابطه ومبتنی بر رانت ورابطه خواهند نشست .

بی شک وضعیتی که همکنون دامن کشور راگرفته و بر بی اعتمادی مردم از مسئولین افزوده است ،همین قطره قطره تخلفاتی است که به دریایی از فساد وتبعیض تبدیل شده است . قطعا اگر در همان ابتدای کار دست تخم مرغ دزدها قطع می شد ،اکنون خبری از رژه  لشکر شتردزدها در پیشگاه ملت نبود .

 نام دستگاه جذب کننده  در در اختیار تابناک است واین آمادگی را دارد که در اختیاردستگا های نظارتی قرار بدهد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
ای بابا ندیده بدیده هستی .جدید دیدی .40 سال است کارشان همین است .شما تازه متوجه شدید .عزیزم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
یکی باید به دستگاههای نظارتی نظارت کند.
خودتان نوشتید به سفارش یک نماینده یعنی یک ناظر استخدام شدند.
دانیال آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
در استان کهگیلویه و بویراحمد هم آقای ت ج گ نماینده یکی از شهرستان ها همین بلا را سر استان آورده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار