با حضور مسؤولان کشوری و استانی، جشن شکرگزاری صیادان استان سیستان و بلوچستان در کنارک و چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱ 19 August 2018

با حضور کاکولکی معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، عبدالغفور ایرانژاد نماینده مردم چابهار، نیکشهر،کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی مدیرکل شیلات استان،مدیران کل و کارشناسان سازمان شیلات، بزرگان، معتمدین جامعه صیادی شهرستان های کنارک و چابهار مراسم جشن شکرگزاری صیادان برگزار شد.

هدایت الله میرمرادزهی مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: سه سال پی در پی است، این استان رتبه  نخست صید کشور را از آن خود کرده و امسال بیش از ۳۲۵هزار تن صید انواع ماهی داشته ایم.

کاکولکی معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در این مراسم اظهار کرد: جشن امروز به پاس نعمت های خداوند و شکر گزاری برگزار شد، به دلیل افزایش صید در سالهای اخیر افزایش صید از سال ۹۵ نسبت به سال ۹۶ و اول شهریور امسال مجدد صیادان به دریا و آبهای آزاد خواهند رفت.

 

عبدالغفور ایرانژاد نماینده نماینده چابهار، کنارک و نیکشهر افزود: امروز روز مبارکی است با صدور مجوزها و ساماندهی قایق های استان توسط شیلات و لایه روبی اسکله ها و حضور صیادان در آبهای آزاد و فراساحلی و کسب سهمیه ایران در این ها خوب بوده باید شکرگذار باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار