عملیات ثبت نام از زائرین اربعین ۹۷ از ساعت ۹ صبح امروز (پنجشنبه) همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 27 September 2018

به گزارش تابناک،حامد دارابی مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از آمادگی 18 دفتر زیارتی برای ثبت نام اربعین امسال در کرمانشاه خبرداد و اظهار کرد: چنانچه در روزهای منتهی به اربعین شاهد حجم بالای تعداد ثبت نامی ها باشیم، تعداد دفاتر را افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: در این راستا هماهنگی هایی با میراث فرهنگی و دیگر ارگان ها انجام شده تا درصورت عدم پاسخگو بودن این تعداد دفتر، از دفاتر گردشگری و سایر دفاتر جهت ثبت نام مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) استفاده کنیم.

مدیر حج و زیارت استان درخصوص هزینه های اعزام به اربعین امسال نیز تصریح کرد: هزینه ویزا 40 دلار به قیمت روز بازار ثانویه ارز خواهد بود.

وی اضافه کرد: هزینه های بیمه و هلال احمر نیز برای هر زائر 20 هزار تومان و هزینه خدمات صدور ویزا 14 هزار تومان خواهد بود.

دارابی عنوان کرد: با این احتساب 385 تا 390 هزار تومان هزینه صدور روادید اربعین 97 برای زائرینی است که از طریق سازمان حج و زیارت اقدام به ثبت نام برای حضور در این رویداد بزرگ معنوی می کنند.

وی تاکید کرد: اگر زائرین بصورت آزاد اقدام به ثبت نام برای اربعین امسال کنند، این هزینه ها منهای هزینه بیمه برای هر زائر دو برابر تمام خواهد شد.

 

ا

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار