مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: ظرف دو سال آینده هزار تا ۱۵۰۰ شغل در واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی "زاگرس" ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 24 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بیژن کردستانی  شهرک صنعتی زاگرس را بزرگترین شهرک صنعتی در غرب کشور دانست که 1300 هکتار وسعت دارد و افزود: اکنون 260 هکتار از وسعت این شهرک صنعتی عملیاتی و زیرساخت‌های آن فراهم شده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های این شهرک صنعتی در کمتر از دو سال و طی سال‌های 96 و 97 فراهم شده و جای یپشرفت بسیار زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از استقبال 100 واحد صنعتی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی زاگرس یاد کرد و گفت: امیدواریم این واحدها طی دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گفته این مسئول، اگر در هر واحد 10 تا 15 نفر هم مشغول به کار شوند، ظرف دو سال آینده نزدیک به 1500 فرصت شغلی در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه ایجاد خواهد شد.

کردستانی با اشاره به مزیت‌های شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه، اضافه کرد: این شهرک از شرایط مناطق کمتر توسعه یافته برخودار است و 13 سال معافیت مالیاتی دارد که برای سرمایه‌گذاران جذاب است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از راه دسترسی مناسب شهرک صنعتی زاگرس هم یاد کرد و افزود: این شهرک صنعتی تا مرکز شهر حدود 13 کیلومتر فاصله دارد و بعد مسافت آن تا فرودگاه و راه‌آهن کرمانشاه نیز بسیار کم است.

وی از فراهم بودن زیرساخت‌های آب، برق، گاز و مخابرات در این شهرک خبر داد و عنوان کرد: راه دسترسی این شهرک نیز به طور کامل آسفالت است.

کردستانی خاطرنشان کرد: در این شهرک زمین با شرایط و قیمت مناسب در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت و نباید این فرصت را از دست بدهند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار