فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: در روز 22 بهمن براساس تمهیدات اندیشیده شده 1357 دانش‌آموز ساوجبلاغی سرود ولایت را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ 14 January 2015

به گزارش فارس، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با اعلام این که صدها برنامه فرهنگی و هنری و مسابقات ورزشی برای ایام الله دهه فجر در این شهرستان توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود گفت: به کارگیری نوجوانان و جوانان در برنامه‌های این ایام یکی از مهم‌ترین راه‌های انتقال اهداف آرمان‌های انقلاب به نسل امروز است.
وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه نسل امروز را از آرمان‌های انقلاب جدا و دور کنند سرمایه‌گذاری‌های کلانی را انجام داده‌اند که لازم است با تدابیر و بیان آرمان‌های انقلاب به نسل امروز آنان را بیش از پیش با انقلاب مأنوس سازیم.
این مسئول عنوان کرد: در این راستا برنامه‌های دهه فجر باید به گونه‌ای باشد که به درستی اهداف و آرمان‌های انقلاب را برای نسل امروز بازگو کند.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: دستگاه‌های دولتی تسهیل کنندگان برنامه‌های این دهه بوده و مردم خودشان مجری هستند چرا که همین خود مردم بودند که انقلاب کردند.
پالیزگیر درخصوص راهپیمایی 22بهمن در ساوجبلاغ افزود: این راهپیمایی بزرگ، با حضور پرشکوه مردم ساوجبلاغ که با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در انتقال مردم از روستاها و شهرهای مختلف شهرستان انجام خواهد شد، به صورت متمرکز و در مرکز شهرستان برگزار می‌شود.
وی از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواست تا در برقراری نظم در این روز مهم برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های خود را در طول روزهای باقیمانده انجام دهند تا به بهترین نحو و بدون هیچ مشکلی، راهپیمایی 22بهمن را در شهرستان شاهد باشیم.
به گفته فرماندار ساوجبلاغ در همه 71 روستای دارای دهیاری و پنج شهر ساوجبلاغ جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب به صورت پرمحتوا و شاد برگزار خواهد شد.
پالیزگیر هماهنگی بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از موزه شهدا را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست.
این مسئول همچنین خواستار نواخته شدن زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان شد و اذعان داشت: مسابقات فرهنگی و ورزشی در این ایام باید دارای نمادی از پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر باشد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از دستگاه‌های متولی فرهنگ و از جمله ارشاد خواست تا حضوری پررنگ در برنامه‌های این دهه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار