دومین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی شرکت مخابرات همزمان با سراسر کشور و با پیام "ارتباط فراگیر" در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 30 November 2018
تابناک کهگیلویه وبویراحمد / ورزشی ، دومین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی شرکت مخابرات همزمان با سراسر کشور و با پیام "ارتباط فراگیر" در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت : رسالت ذاتی مخابرات در زمینه ارتباط و فراهم آوردن زیرساخت های آن است اما در دوره مدیر عامل جدید شرکت مخابرات کشور ، برگزاری همایش های فرهنگی ، ورزشی به عنوان یک مسئولیت اجتماعی در دستور کار این شرکت قرار داده شده است.
عبدالحسین افتخاری افزود : تا قبل از انقلاب فقط کمی بیش از 1000 تلفن ثابت آتهم به صورت محدود در برخی مناطق و همچنین سیستم انتقال پیام از طریق تلگراف وجود داشت که به برکت نظام جمهوری اسلامی اکنون فقط بیش از 800 هزار سیم کارت در استان وجود دارد.
افتخاری گفت : اکنون در همه مناطق استان حتی دورافتاده ترین روستاهای استان از نعمت برقراری ارتباط تلفنی برخوردار هستند.
مدیر عامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد : شاید تعدادی از جوانان بپرسند که آیا اگر حکومت دیگری به جای جمهوری اسلامی بود ، این کارها را انجام نمی داد؟ باید در جواب این عزیزان گفت ، حتما هر حکومت دیگری بود هم کارهایی انجام می داد اما بیشترین مسئولین این نظام از محرومینی که در روستاها و مناطق محروم رشد کرده اند به مسئولیت رسیده اند بنابراین با تمام تلاش در جهت محرومیت زدایی تلاش کرده اند که اکنون به این جایگاه رسیده ایم.
افتخاری گفت : اکنون پیشرفته ترین سیستم و تجهیزات مخابراتی دنیا ، فیبر نوری است که ما در کهگیلویه و بویراحمد هم مانند دنیا از همین تجهیزات استفاده می کنیم و اکنون همان تجهیزاتی که در مرکز کشور از آن استفاده می شود در دورترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد هم از آنها استفاده می شود.
وی افزود : اکنون همه شهرهای استان از سرعت موسوم به 4 جی برخوردار هستند و بیشتر روستا هم از اینترنت 3 جی استفاده می کنند و این ها همه نتیجه تلاش های جهادی مسئولین نظام است.
افتخاری با اشاره به برگزاری همایش سراسرس پیاده روی با پیام "ارتباط فراگیر" گفت : شرکت مخابرات یکی از اقدامات خود را معطوف به انجام کارهایی در جهت پذیرش مسئولیت اجتماعی تعریف کرده است که یکی از این اقدامات برگزاری چنین همایش های است.
وی افزود : این دومین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی است که شرکت مخابرات انجام می دهد و هدف این همایش سالم سازی حسم است که زمینه ساز سالم بودن یک روح و روان سالم است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.
با وجود برگزاری این همایش ساعت 9 صبح اما همچنان مدیران استانی و شهرستانی همانند دیگر همایش های برگزار شده ،غایبان این همایش هم بودند!
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار