فرماندار شهرستان البرز:
فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: بزرگترین پشتوانه برای اداره امور جامعه و حل مشکلات، استفاده از ظرفیت مردم است .بنابراین خدمت صادقانه به مردم باید در اولویت برنامه های مدیران قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 03 January 2019

حل مشکلات مردم و توجه به آنها در اولویت برنامه مسئولان است

به گزارش تابناک قزوین ، رضا گروسی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز که صبح روز پنجشنبه با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد افزود: امور مردم در منطق قرآن در کانون توجه کارگزاران قرار دارد و استفاده از ظرفیت مردم بزرگترین پشتوانه برای اداره امور جامعه و حل مشکلات است.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: از مسائلی که آموزه های دینی بر آن تأکید دارد، حضور مردم است ، منطق قرآن که کتاب هدایت بشر است ،قراردادن مردم در کانون توجه توسط کارگزاران است.

گروسی عنوان کرد: این که ترجیع بند آیات قرآن مخاطب قراردادن مومنین است و آخرین آیه آن با «ناس» پایان می یابد درس مهمی است برای ما که امور را با مشارکت عموم به سامان برسانیم.

این مسئول استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی را از مصداق های مشارکت مدنی دانست و یادآورشد: این تشکلها به عنوان واسطه بین مردم و دولت نقش مهمی در پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنان و همچنین تبیین و پیگیری سیاست ها و برنامه های دولت ایفا می کنند.

فرماندار شهرستان البرز: به ناهنجاری های اجتماعی به ویژه اعتیاد، صمیمیت و ارتباط بیشتر بین والدین و فرزندان اشاره و آن را از بزرگترین عوامل بازدارنده ناهنجاری ها دانست و خواستار استفاده از ظرفیت خیرین و تشکل های غیردولتی در کنار متولیان برای حل این مشکل شد.

گروسی، از معضلات جامعه کنونی اعتیاد را نام برد و یادآور شد: برای کاهش اعتیاد و مقابله جدی با این معضل باید همه دستگاههای اجرایی با جدیت مشارکت کرده و رسانه ها نیز با اطلاع رسانی زمینه آگاهی بخشی جامعه بستر سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری بین دستگاههای اجرایی زمینه مبارزه جدی با پیامدهای اعتیاد در این شهرستان فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار