رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان با حضور حدود ۳۰۰ پزشک مسلمان جهان در سومین حرم اهل بیت(ع) خبرداد.
کد خبر: ۷۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 06 August 2015
محمدهادی ایمانیه صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این 300 پزشک عضو سازمان بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان، در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه در شیراز، گردهم می‌آیند تا بیش از پیش با پیشرفت‌های پزشکی در این قطب پزشکی کشور آشنا شوند.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس با بیان اینکه امسال کشور ایران، میزبان برپایی هشتمین کنگره بین‌المللی سالانه پزشکان مسلمان جهان شده است افزود: در همین راستا، دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌عنوان میزبان آئین پایانی این برنامه برگزیده شده و شرکت کنندگان در این کنگره بین‌المللی، با دستاوردهای علمی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نزدیک آشنا می‌شوند.

ایمانیه بیان کرد: با توجه به جاذبه‌های توریستی شهر شیراز بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای میزبانی از این فعالان حوزه پزشکی جهان در شیراز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: پزشکان حاضر در این کنگره با مراکز علمی گوناگون دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله برج پژوهشی محمد رسوال الله(ص)، بیمارستان پیوند بوعلی، مرکز تحقیقات سرطان‌شناسی و بیمارستان مادر و کودک غدیر، آشنا می‌شوند.

وی گفت: همچنین به همین مناسبت، سمیناری با حضور مسئولان و اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در روز دوم سفر این پزشکان به شیراز ترتیب داده شده تا میهمانان این برنامه، علاوه بر آشنایی بیشتر با مجموعه دانشگاه به تبادل نظر در مورد پیشرفت‌ها و دستاوردهای پزشکی روز دنیا بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار